Hatásos elektronikus kommunikáció: az igényes honlapkészítés trükkjei

Honlapkészítés után jön a valódi feladat. A kommunikáció hatékonyságának tesztelése. Eredményes a weblap, vagy csak emészti a pénzt?

A látványos értékesítéshez fel kell kutatni a lehetséges vásárlót és el kell érni, hogy figyeljen a honlapra. Kezdetben a lehetséges vevő a figyelmének épp hogy csak 10%-át használja. A mai gyors korszakban az online kommunikáció létfontosságú a célok eléréséhez. Honlapkészítést emiatt nem ajánlott elkapkodni. Mivel az eladás egyik hihetetlenül nagy gondja, hogy tömérdek reklámimpulzus éri a leendő fogyasztót. A Honlapteszt honlapkészítés weboldalán olvasható több részlet. Hatásos pozicionálással a honlapkészítés hírneve holtbiztos. Alkalmazható ötletek a honlapteszt.hu honlapon.

Egy ütős weblap akkor is forgalmat generál, ha a cégtulajdonos éppen valami teljesen mással tölti idejét. Akár nyaralással is foglalkozhat, mert a weblap folyton-folyvást hozza a vásárlást. Ez a honlapkészítés igazi gyümölcse. Ide tartozó tárgykörben rengeteg kiemelkedő tanulmányt olvashat Verdes János Honlapteszt blogján. A látogatókat célzottan motiválni kell rendelésre - a honlapkészítés sosem fejeződik be. Ily módon válik igazi üzletkötő gépezetté egy weboldal.

Forrás: honlapteszt.hu, 2017-10-04 20:37